تاریخ شروع

10:00

سه‌شنبه - 1401/07/19

تاریخ پایان

00:00

چهارشنبه - 1401/09/23

آدرس

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک 19 - 22 آبان 1401

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد  ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. 

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری  مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
دستیابی به اقتصاد دانش بنیان و عمق بخشی به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه های مختلف الکترونیک، کامپیوتر(سخت افزار و نرم افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخشهای مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.

به اطلاع مشارکت کنندگان محترم می رساند با توجه به اعلام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تاریخ جدید خود از ۱۹ تا ۲۲ آبان برگزار می گردد.