تاریخ شروع

10:00

شنبه - 1401/07/09

تاریخ پایان

18:00

سه‌شنبه - 1401/07/12

آدرس

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو 1401
سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(Iran nano 2022) در اواسط مهر ماه سال 1401 برگزار خواهد شد. این رویداد معتبر را می‌توان یکی از مهم‌ترین ایونت‌های سالیانه در حوزه نانو به شمار آورد. این نمایشگاه طبق روال سال‌های گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. برگزار کننده دوره سیزدهم رویداد بین المللی نانو، ستاد فناوری نانو می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان این ستاد در نحوه اجرای ادوار مختلف نمایشگاه نانو، می‌توان پیش بینی کرد که در این دوره نیز شاهد رویداد پر رونق و با کیفیتی در این حوزه باشیم.
برگزارکنندگان فناوری نانو از طریق برگزاری نمایشگاه‌های سالانه در همین زمینه، سعی در رشد و توسعه این صنعت تجاری در کشور را دارند. در همین راستا با تمرکز بر روی اهداف از پیش تعیین شده‌ای مانند فراهم کردن امکانی برای تبادل اطلاعات در بین شرکت‌های پژوهشی و تولیدکننده؛ فرصتی را برای پیشرفت به فعالان حوزه نانو می‌دهند.
 

 

زمان و مکان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

 
 
تاریخ میلادی: 2022 ,Oct 1-4
مدت زمان برگزاری: 4 روز
زمان بازدید: ۱۰ صبح الی ۶ عصر
برگزار کننده: ستاد فناوری نانو

ثبت نام سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو 

برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو ایران باید از طریق سایت نمایشگاه فناوری نانو اقدام به ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که حتما قبل از ثبت نام راهنمای حضور در این نمایشگاه و نکات گفته شده در این سایت را مطالعه کنید.

لینک ثبت نام در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو